U hebt javascript uit staan. Deze pagina werkt niet zonder javascript!
Cooperatie WorkAutcomes
Projecten
De Coöperatie WorkAutcomes is opgericht in 2017 met het doel kennis, ervaring en krachten van zelfstandige zorgaanbieders binnen de regio (noord Groningen) te bundelen. Deze samenwerking van hulpverleners zorgt onder andere voor een verbetering van de concurrentiepositie ten opzichte van grote aanbieders, veelal van buiten de regio. Een goede zorgstructuur draagt bovendien bij aan het versterken van de regio.

Deze doelstelling wordt enerzijds bereikt door een facilitair centrum, zodat de zorgaanbieders zich zoveel mogelijk kunnen richten op hun kracht en passie, het aanbieden van zorg/hulp en er te zijn voor hun cliënten.

Anderzijds biedt de coöperatie een unieke portaalfunctie. Vraag en aanbod kunnen elkaar binnen de regio op een gemakkelijke manier vinden. Ook voor gemeenten en instanties is het gunstig om één aanspreekpunt te hebben.
De Coöperatie
Sinds 2017 biedt de coöperatie specialistische hulpverlening voor kinderen, jongeren en hun ouders. Ook hebben aanbieders van huishoudelijke ondersteuning (particulier en via de WMO), klushulp, financieel- administratieve ondersteuning en tuinonderhoud een rol binnen de coöperatie.

De coöperatie is een samenwerking voor en door de regio noord Groningen om kwaliteit en kwantiteit van zorg- en hulpverlening te kunnen waarborgen en de leefbaarheid te vergroten.
Feedback en uren
We worden vaak gebeld met een vraag of een kwestie en daarbij worden regelmatig complimenten gegeven over de inzet van de Hulp en soms wordt er ook geklaagd.

Omdat de hulp te laat kwam- bleek en vervolgens een logische verklaring te zijn- niet te komen vanwege ziekte maar niet gebeld- of omdat de hulp niet op tijd contact heeft opgenomen om een afspraak te verplaatsen, of omdat het werk niet goed wordt gedaan.

Onze inzet is om klachten te voorkomen en hebben met alle hulpverleners hierover afspraken gemaakt, maar het kan altijd voorkomen dat u vindt dat iets te vaak gebeurt, of dat het echt storend is en dat u een klacht wilt indien. Dit kan!
Klachtenregelement

Wij hebben daarvoor een klachtenreglement waarin staat dat we bij een klacht van u, die u dan via de website, telefoon of de mail bij ons moet indienen, wij dit binnen 4 werkdagen oppakken en u daarop informeren over de reactie van de hulp en de gemaakte afspraak. In overleg met u bepalen we of de klacht gemeld zal worden bij de gemeente omdat het ook een ernstige klacht is.


Geertje Karstens

mail: g.karstens@workautcomes.info
tel: 0652479765
Verbetering
De meeste cliënten zijn tevreden over de inzet en de kwaliteit van de hulpverlening. Wel verloopt de online communicatie soms moeizaam, een verbeterpunt waarop volop wordt ingezet. De klacht m.b.t. de bereikbaarheid van het kantoor is opgelost met een flyer met het juiste telefoonnummer. In verband met het openbaar vervoer kunnen de hulpverleners niet altijd precies op tijd zijn of moeten eerder weg. Minimalisering van deze 'speling' heeft onze volledige aandacht.
november 2024
MaandagDinsdagWoensdagDonderdagVrijdagZaterdagZondag

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

januari
februari
maart
april
mei
juni
juli
augustus
september
oktober
november
december
2023202420252026